No więc tak jutro idę z klasą do kina:D idziemy na film pt. Czarownica. Mam nadzieję że będzie ciekawy. Będę siedzieć koło mojej BFF z klasy. Przypał gwarantowany - to wiadomo. Już nie mogę się doczekać jutra.
Dzisiaj nie miałam z kim iść na dwór :/ A dlatego że jestem jaka jestem i nie lubię siedzieć w domu poszłam sobie pobiegać. Biegałam po lotnisku. Trochę nudno biega się samej. Ale szybko zleciało z dobrą muzyką.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz